Årets Skarpnäcksklapp 🎁

Känner du (eller är ni) en familj som bor i Skarpnäck med omnejd? Köp presentkort på Stockholms första leksaksbibliotek och stötta en lokal rörelse, samtidigt som barnen får tillgång till massvis av inspirerande leksaker.

👉 Köp presentkortet när vi har öppet hus nu i helgen eller mejla till hej@leksaksbiblioteket-sthlm.se så löser vi det. Du väljer mellan Minikortet (2 leksaker hemma åt gången, 160 kr/halvår), Mellankortet (4 leksaker, 270 kr/halvår) och Megakortet (6 leksaker, 435 kr/halvår). Presentkortet byts sedan in mot ett lånekort som är giltigt i sex månader från aktiveringsdagen.

📍Flyghamnen (innergården till Skarpnäcks Allé 15-21)

🗓️ Lördag 16 och söndag 17 december

⏰ Kl 11–16

PS. Vi siktar på att starta själva utlåningsverksamheten i slutet av januari och då blir det förstås invigningskalas! 🎉

Föregående

Hyllorna behöver fyllas på.

Nästa

Öppet hus 16-17 december 🤗